Kimdir bu yorgun adam ?

São Tomé & Príncipe
Etrafındaki herşeyden yorulmuş yalnızlığın everest'ine ulaşmış beklentisiz yalnız ve çok yorgun bir ruha sahip genç bir beden var burda... Dünya dışında yaşayan sadece yazmayı seven biri...

Hacı bizde ne ararsan burda

22 Temmuz 2014 Salı

Bekleyen de olmak zor beklenen de....

Yer: Koçumlar Köyü Yaylası 
Tarih: 23.06.2014 
Saat: 23:50 

Bütün yayla uyumuş durumda yakınlarda ki evlerin ahırlarından gelen bir kaç inek sesi ve etrafta dolaşan bir kaç köpek havlaması dışında kulağıma gelen tek ses yanan sobanın içinden gelen çıtırtılar... 

Sanırım bu küçük yaylada uyuyamayan bir tek ben varım. Beynimin içinde çıkan iç savaş bitmediği sürece başımı yastığa koyar koymaz uyuyamayacağım sanırım. Sağ lob sol loba savaş açmış mantık ve duygu kuvvetleri top yekûn saldırı halindeler. Ben ise Birleşmiş Milletler olarak kimi destekleyeceğime henüz karar veremedim. 

Biraz sevgiye ihtiyacım olduğu kaçınılmaz bir gerçek ama... 

Bu sevgi değişik birşey bir dosttan sevgiliden aileden ve bu tarz her türlü şeyden farklı bir kavramın adını veremediğim bir şeyin sevgisi..! 

Çok büyük bir derinlikte kayboldum gidiyorum ya burada boğulacağım ya da o çıkış yolunu gösterecek sevgiyi bulacağım.

Aradığım şey sevginin ta kendisi. Belki Şems'in Mevlana'yı aradığı gibi aramıyorum ama Mevlana'nın Şems'i beklediği gibi bekliyorum. 

Büyük bir sükûnetle. 
Büyük bir sevgiyle. 
Büyük bir iradeyle. 
Büyük bir şevkle. 
Büyük bir sabırla. 

"Zafer her zaman inananlarındır." sözünün rehberliğinde her gün inancıma inanç katarak bekliyorum çünkü biliyorum ki ne kadar geç gelirse o kadar değecek bir sevgiyle gelecek gelen ve ondan bin kat daha fazlasını görecek bekleyenden... 

Bekleyen de olmak zor beklenen de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder